【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

當年合作拍《人在邊緣》 陳法蓉後悔冇追劉青雲

發佈時間: 2016/06/24

前港姐陳法蓉、莊思明等昨日出席慧妍雅集活動,陳法蓉提到近日無綫重播她與黎明、劉青雲合作的劇集《人在邊緣》,即自爆後悔當年沒有主動追求劉青雲,「佢係個好男人,可惜佢當時有女友,仲係我嘅好朋友。」

陳法蓉早前拍無綫新劇《賭城群英會》,她自言十分開心與謝賢(四哥)合作:「四哥好鬼有型,成日叫我哋估下佢條呔幾錢。」有指同劇的何浩文力追麥明詩,陳法蓉自言不察覺:「放工大家會一齊食飯,我唔覺得佢哋有嘢,我有問過麥明詩拍劇辛唔辛苦,不過佢好叻,適應力好強。」另外,提到李珊珊宣布拍賣港姐冠軍后冠作慈善用途,她自爆自己當年的后冠原來是「假嘢」,「過年過節我會拎(后冠)畀小朋友戴下,但有次搬屋已經整唔見。」

莊思明未諗結婚

同場的莊思明早前宣布與楊明蜜運,問她可有結婚計劃?她笑指言之尚早,「太快啦,最緊要確保兩個人生活開心,要相處耐啲去了解。」不過,她自言很喜歡小朋友,將來婚後希望生兩個仔女。

撰文:李潔盈

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:nc