黛安
黛安

AIA馮裕祺學手語 粉墨登場拍片

發佈時間: 2016/06/23

AIA馮裕祺學手語 粉墨登場拍片

收到公關姊妹分享短片link,一click入去,「點解無聲嘅?」反覆試咗幾次,發現段片真係無聲㗎!用心睇睇,段片開始大概半分鐘,淨係望主角Gigi嘅嘴唇,已經明白講緊咩,最令人我估唔到,Gigi突然「話」:「你跟我講話時,不用大聲說,因為我根本聽不到」。

原來任職客戶服務主任嘅Gigi係聽障人士,透過短片《看得到的說話》,佢想話畀大家知,互相溝通時唔一定要有聲音。Gigi繼續「講」:「只要你看着我,也讓我看着你,我就能看到你的說話」。唔係呢段短片,我都無發現,認真去睇,就算世界無聲音,我哋我都可以明白大家。

睇到呢到以為完?呢個時候突然見到AIA MPF行政總裁馮裕祺(Stephen)出現!聽公關講至知,主意多多嘅Stephen首次粉墨登場,仲學埋用手語同Gigi溝通,都係為咗強調公司認同平等就業機會,建設共融城市嘅理念。

講開平等就業,CareER致力推動同協助高學歷殘疾學生或畢業生就業,透過活動鼓勵企業了解殘疾人士才能,給予平等就業機會。Stephen提到,AIA MPF十分認同理念,於是透過CareER請到Gigi,仲大讚「Gigi可以切身處地了解聽障客戶需求」。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場