【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

古惑佬包機趕場好架勢

發佈時間: 2016/06/23

自稱「樂壇冰鮮肉」的鄭伊健、陳小春、錢嘉樂、林曉峰和謝天華五名「古惑佬」舉行的《歲月友情世界巡迴演唱會》,由去年底至今已經跑了近20個站開騷,日前完成貴陽站後,主辦單位為確保順利抵達上海開騷,豪花七位數字包機直飛上海,每個座位都印有「歲月友情」Logo外,五子的專屬椅套更印了他們的名字,非常有型。小春說:「我入行年資都唔少,試過坐快艇、電單車趕場做騷,但係包飛機都係第一次,仲要係台前幕後百幾人包一架民航機,真係威水!」

而林曉峰說:「我哋五個走埋一齊真係破咗好多紀錄,經歷好多難忘回憶。呢九個幾月喺20個地方開演唱會,場場爆滿,Fans非常熱情,之前北京站開賣唔使十分鐘售出近四萬張飛,創咗我哋賣飛最快紀錄!」伊健說:「我哋五個因為一部電影走埋一齊,仲要唔係個個唱家班而開演唱會,所以最初唔係咁多人睇好,結果我哋做到!」