【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

上環音樂會3000人撑場 何韻詩靠自己開騷

發佈時間: 2016/06/20

何韻詩昨日在上環普慶坊舉行《有種的漂亮The Beauty of WE》音樂會,現場還包括社區文化活動。原定是一個國際化粧品牌與阿詩合作搞音樂會,但品牌以「安全理由」單方面宣布取消,事件成為焦點。阿詩決定在同日開騷,她稱吸引約3,000人捧場。

昨日天氣炎熱,仍吸引大批市民及粉絲捧場,更逼爆附近的長樓梯。阿詩的爸爸(菇爹)亦有到場幫手,她不忘表示:「父親節要多謝父親。」

阿詩在開騷前接受訪問:「原本唔係呢個位(開騷)嘅,不過係同一區,呢邊有啲小戶聯絡我,問我有冇興趣喺呢度搞?四方八面有好多唔同嘅單位,我覺得好感動,唔係單純我一個人嘅事,好多人都因為呢件事好上心,同埋大家都唔能夠接受嘅一個打壓,所以啲援手真係應接不暇,好想多謝所有提出過想幫忙嘅單位。」

明哥力撑好友

至於化粧品牌可有回覆?阿詩坦言:「其實一個星期前已放棄再追問,當然之前有講過本身酬勞上,佢哋係要繼續處理啦,因為係佢哋單方面去取消合作。」至於是否追究責任,阿詩則認為:「唔想去嘥嗰啲力,唔想畀佢消耗我哋嘅力。遇上呢個不了了之嘅態度時,我哋係唔應該滯留呢個位,反而用我哋嘅方法去回應番,所以今日其實都係一種回應。」

阿詩昨午約3時20分開騷,眼見大批粉絲令她心情興奮,阿詩笑言今次冇「山頂位」,怕被歌迷隨時搞喊,然後以《美空雲雀》為音樂會揭開序幕。阿詩好友黃耀明約3時45分現身,明哥出場時與阿詩擁抱,阿詩即說:「除咗你,冇人敢靠近我。」

撰文:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明