醫生收據要嚟做乜?

發佈時間: 2016/06/16

護士:「要唔要收據?」

偉忠:「要。」

好多人言之鑿鑿,「退休」無乜細藝,鬥志鬆懈咗,抵抗力差咗,病痛特別多,我「退休」日子尚短,唔知啱定錯,但「退休」循例搵醫生做下檢查,正常不過,但唔記得已經無得claim保險,醫生收據要嚟做乜喎。

原來「退休」唔止唔做嘢咁簡單,好多嘢都會唔同咗,醫療保險就係其中一個例子。以前有,唔多覺重要,而家無,個心若有所失。

現實中,無論係咪口響響唔驚死,個個怕纏綿病榻,又怕畀唔起高昂醫療開支,寧願做耐啲做長啲,「退休」拖得就拖,只要有醫療保障。

記得三月初,「退休」消息通天,老朋友來電,一針見血:

「夠唔夠錢,有無醫療保險。」

「慳慳地,唔賣樓,勉強捱到20年。」

「既然有啲勉強,點解唔儲多兩個錢,我幫你搵番份工。」

朋友緊張過我,人間有情,又一例子。

我嘅諗法啱啱相反,就係因為驚老來多病痛,唔應該有事發生至講「珍惜眼前人」,人生匆匆,唔應該淨係將黃金歲月放喺工作之上,應該預早做好財務準備,只要經濟許可,適當降低物慾要求,趁行得走得,盡早由工作舞台退落嚟,享受另一種恬靜人生,有得懶就懶,有得玩就玩,總好過做到老一老,行都行唔到。

人算不如天算,唔會有百分百穩陣嘅退休預算,過分小心謹慎,秒秒步步為營,一啲都唔痛快,有時大安旨意,隨遇而安,反而更加快樂,唔要醫生收據就唔要囉。

撰文: 莊偉忠 崇尚反璞歸真的營商信念,以人為本的CEO
欄名: 有種CEO叫做莊