【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳克勤3000萬轉簽英皇 左麟右李被迫拆夥

發佈時間: 2016/06/16

李克勤、容祖兒去年破天荒合作舉行演唱會,場場賣個滿堂紅,隨後兩人展開巡迴演出密密賺。近日有傳已經約滿環球的克勤,在祖兒穿針引綫下,決定轉投英皇懷抱。「校長」譚詠麟直認早在半年前已知悉,並祝福克勤有好發展。

昨日在紅磡黃埔舉行樂壇填詞人向雪懷作品演唱會記招,對於近日盛傳英皇以3000萬元斟克勤過檔,而且轉會的成數甚高。

手掌手背都係肉

跟克勤共事多年的譚詠麟聞言後笑謂:「咁少?有傳唔止呢個數,不過佢嘅動向,等我了解下。(係咪克勤嘅幕後軍師?)佢咁大個人,21歲已經係成年人,有時係要成長嘅。」

克勤由1985年出道至今,阿倫由前輩到合作「左麟右李」逾30個年頭,若克勤轉公司會否感到可惜?阿倫坦言:「一定唔捨得,都好感慨,始終手掌又肉,手背又係肉。其實知咗半年,如果畀多少少錢就走囉,我唔相信(酬金)咁細。」克勤離開,「左麟右李」豈非告終?阿倫笑言:「去餐廳(左麟右李粥麵小菜專門店)睇電視囉,哈哈!(開告別騷嗎?)唔需要,緣份要嚟就嚟。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏