【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《溏心3》演員大換血 林峯不介意被Out

發佈時間: 2016/06/16

劉家豪、梅小青監製已落實開拍新劇《溏心風暴3》,但未能原班人馬上陣,鍾嘉欣懷有身孕,陳法拉亦已離巢,而林峯更被視為「叛徒」。不過,林峯仍大方為舊公司打圓場,相信這樣才有新意。

剛於上月開完演唱會的林峯,已重新投入歌曲宣傳,昨天到新城電台力谷新歌《旁觀者悲》。他透露:「演唱會前已經出咗隻EP碟,近排開始搵歌,希望之後再出碟。」他表示七月下旬會返內地拍劇,預計拍攝三個月,之後亦有另一套劇「排緊隊」。

談到無綫開拍《溏心3》,但骨幹演員如林峯、鍾嘉欣和陳法拉都不會參與演出,網民覺得十分可惜。林峯說:「家豪哥同小青姐都有搵過我拍內地劇(《衛子夫》),不過嗰次係最後一次聯絡。至於第一、二集《溏心》我都有拍,故事同演員角色已經唔同,所以就算《溏心3》嘅故事人物完全唔同,我相信都會擦出新火花。」

體重唔過150磅

此外,有指他這段時間未開工,有更多時間陪吳千語拍拖?林峯笑言:「都要食飯㗎!不過又畀人影到啫!之前演唱會冇得食,依家已經肥番少少,有148磅。目標係150磅以下,所以都keep住做gym,唔畀機會自己(過分)長肉。」他又稱本身容易肥,幸好做運動仍可保持體形。

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏