沒有卡片的日子

發佈時間: 2016/06/15

三十年嚟,轉工唔計數,未試過一日銀包入面無卡片,今日「退休秘撈」,好多人繼續問我攞卡片,其實無再用啦,銀包薄咗,行路輕快咗,全新經驗,幾爽。

好多退休人士,無得派XXO卡片,身份象徵唔見咗,心有戚戚焉,無論以前幾風光,幾咁萬人之上,即刻雄風不再,好似霸王卸咗甲,周身唔聚財,好唔慣喎。迷失自我真可憐,貪慕虛榮無藥醫,卡片其實只係一張紙,沒有卡片的日子,真正嘅身份剛剛開始,就係自己的名字。

八年半前,合約寫明CEO職銜,我偏偏唔鍾意。一間人心散渙嘅公司,忽然空降三唔識七嘅總裁,多多少少有救亡大權話晒事嘅意思,對建立互信關係,改善員工士氣,毫無幫助。決定自把自為,唔理得董事局咁多,印咗張常務董事卡片,令外界以為我只係其中一位董事,降低媒體注意,減低內部心理抗拒情緒,結果成功咗。

四年後,此一時彼一時,決定轉變推廣策略,用番CEO銜頭,背後有一個非常重要嘅商業原因,三言兩語好難解釋清楚,大家不妨估一估,將來有機會開故。我淨係想講畀大家知,卡片銜頭,對工作有用就重要,無用就唔需要重視,廿一世紀嘅今天,社交媒體橫行天下,有特色風格嘅個人品牌至值錢,使鬼派卡片。

經常提醒自己,如果靠父幹,靠銜頭卡片,至有人尊重喎,有乜咁馨香。今時今日,無官一身輕,名利虛銜一啲都唔重要,唔再需要卡片,因為我最重要嘅身份只有「莊偉忠」三個字。

撰文: 莊偉忠 崇尚反璞歸真的營商信念,以人為本的CEO
欄名: 有種CEO叫做莊