【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

DJ Donald遇襲扑穿頭 阿倫無意請保鑣

發佈時間: 2016/06/15

商台DJ Donald(唐劍康)前晚與同事在九龍城晚飯時遇襲,經診療後昨晨出院。事件被指與一名任職的士司機的瘋狂Fans,追求DJ麻利亞不遂有關。「校長」譚詠麟昨日在活動上直言「得人驚」,只好提醒大家出入小心。

DJ Donald、Colin及商台同事Jacky前晚遭到襲擊,其後爆出DJ麻利亞近期受狂迷滋擾。譚詠麟昨午出席《耆義旅程》啟動禮,談及此事時坦言:「好得人驚,我有睇報道,話商台一直都有留意嗰個人(的士司機),始終你在明佢在暗,無得防,惟有小心啲。」近日好像發生不少同類事件,藝人似乎防不勝防,問阿倫會否請保鑣?豈料他笑言:「我咪保安囉!」

唔知黎明個腦諗咩

阿倫擔任活動榮譽大使,幫助腦退化人士解決日常生活遇到的困難,有指他獲上屆榮譽大使徐小鳳委任,阿倫即笑言:「唔記得自己歲數嘅可以搵我,哈哈!亂噏嘢代表可以搵黎明,因為我都唔知佢個腦諗咩!」他戲言可以考慮引薦黎明做下屆大使。

阿倫憶起其父親譚江柏病逝前都出現過腦退化症狀:「佢試過喺屋企燒銀紙,大小面額都有,工人見到嚇到傻。有次同佢出街走失咗,揸車搵咗成晚都搵唔到,好彩有朋友咁啱見到,知道係譚伯即刻通知我。」阿倫笑言自己記性還好,因為平日會刨馬經,有助腦筋靈活。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明