【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

盧冠廷唔知劉華有個女

發佈時間: 2016/06/13

盧冠廷(LoLo)一連兩場紅館演唱會前晚圓滿結束,尾場演出嘉賓劉德華的出現,隨即掀起高潮。兩人多年來結下深厚感情,華仔更承諾下次LoLo開騷一定再上台支持。最搞笑是,LoLo驚訝原來華仔已做了爸爸!

盧冠廷在圈中人緣甚佳,前晚捧場嘉賓有陳慧嫻、黃耀明、蔡一智、潘源良及台灣歌手李宗盛等,劉德華則成為壓軸嘉賓登場。華仔以casual look牛仔褲現身,他自爆把第一次獻給了LoLo:「我第一次寫歌(填詞),就攞咗佢首歌,然後寫咗《如果妳是我的傳說》,你哋知唔知幾多年前?」LoLo坦言很想同華仔合唱這歌,更提議不如讓畀華仔去唱。

語畢,華仔唱出廣東話版《緣盡》及國語版的《如果妳是我的傳說》,華仔更指:「香港每日都有好多煩憂,所以一定要有些清泉,只要你(LoLo)每年開騷,我每年都嚟。」逗得盧冠廷興奮不已。

潘源良冇回應分手

提到華仔在台上講到下一代的未來,原來LoLo不知道華仔已有小朋友,還反問記者是仔定女,當知道是「女」時,他說:「唔怪之得,阿Lam(林子祥)有一件出嚟都變晒,愛心真係湧晒出嚟!」

此外,剛與李麗珍四度分手的潘源良,前晚由蔡一智陪同到場,開場前一直木無表情,見記者影相更低頭只顧玩手機,盧冠廷則獻唱潘源良作品《最愛是誰》點名送給他。

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明