屬豬太歲相害

發佈時間: 2016/06/13

今年幾個與太歲冒犯的生肖當中,有幾個屬豬的客戶不停向我尋求解決方法,大致有幾個問題:「潘師傅,今年公司是非不斷,小人特別多,平時同佢冇兩句嗰啲都無情情中傷。」「好痛心,估唔到畀多年老死出賣,點解可以為咗小小利益咁去對friend。」「我見到我嘅ex同我個舊同學拍拖,有啲被人出賣嘅感覺囉。」

太歲相害,就像有種被人暗地裏刺一刀,被人由暗街角落暗算的那種,在職場來說,就是多工作上的是非,被人出賣,指指點點,亦都可能是自己朋友間發生一些被出賣的事情,因此太歲相害是暗暗地,並不似沖太歲那種擺明車馬的轉變,因為沖太歲都起碼是改變在明,自己可以有各種預備,但太歲相害,就難一些,因為是敵人在暗,不知幾時出現問題。明天繼續。(二之一)

歡迎意見,可電郵:poonshifu@gmail.com

撰文: 企管風水達人 潘師父,風水命理顧問,曾任職中外資銀行管理。facebook專頁:問問師父
欄名: 微型天下