【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與(口靚)模黎紀君甩拖 王宗堯暗示因第三者

發佈時間: 2016/06/08

ViuTV連續劇《瑪嘉烈與大衞系列:綠豆》目前正在邊拍邊播,故事講述劇中人物錯綜複雜的多角關係,王宗堯與趙學而飾演夫妻,而飾演第三者的廖碧兒則一直充當情婦身份穿梭兩人之間,現實生活中的三人對這種關係各有見解。

《瑪》劇昨日在銅鑼灣一間酒店拍攝,劇情講到廖碧兒(Bernice)和「正印」趙學而首次碰頭,令到三角戀的「主角」首度同場出現。問到王宗堯在現實中可曾試過面對三角關係?與模黎紀君剛分手的他說:「試過,好多時都有,可能係唔知道嘅情況,或者冇特別交代清楚,開始拍拖、或者終結嘅時候最易出現。不過,自己就未發生過好似劇裏面咁要去決定揀老婆或者情人,自己揀女友都有問題。(試過一腳踏幾船?)冇,好難喎,我處理得唔好,最怕衝口而出就麻煩到自己,哈哈!」

至於廖碧兒和趙學而的角色,兩人既是朋友,而碧兒和王宗堯是舊同學,學而笑謂:「劇情無交代三個人攤牌,但從表情上睇得出Bernice是老公的第二、三條船。」當問到最終贏家,她們都十分口密,並叫觀眾追看劇情。

學而爆Bernice多人追

學而自覺好幸運,雖然已婚,老公算是生生性性,感情生活方面不用愁,「假若朋友有呢種情況我會開解佢,始終第三者我未必識,即使認識對方都唔應該插手,感情事都係當事人自己解決。」Bernice笑言還未是人妻,也無拖拍,此時學而即踢爆她有好多「盤」,Bernice即認真表示現階段事業為重。

此外,談到何韻詩被化粧品牌取消音樂會,日前在社交網站力撑阿詩的王宗堯就坦言,現今做藝人更無保障,尤其某些品牌要顧及內地市場,變相令到那些藝人好慘。每次有藝人被抵制,王宗堯都會發聲,不過昨午王菀之在微博貼文支持阿詩,之後卻突然消失,被指疑似遭河蟹。王宗堯說:「所以我寧願唔要大陸市場,少咗嘢令自己唔開心,(豈不是賺少咗?)良心都要撑嘅。」

採訪:Pauline

編輯:林梓添

設計:Herbert