【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

靚靚嫌Chilam送禮慢動作

發佈時間: 2016/05/20

袁詠儀(靚靚)和張智霖(Chilam)一向恩愛,Chilam常送名貴首飾冧老婆,但靚靚卻踢爆老公買完禮物並不是火速送上,快則等一星期,有時慢起來遲足一個月。

袁詠儀、姚書軼昨日出席「點滴善心珠寶慈善拍賣」預展,拍賣將於下月12日舉行,部分收益將撥捐「點滴是生命」作慈善用途。靚靚即場佩戴逾300萬的鑽飾,她希望拍賣活動為山區居民籌錢興建水窖和學校,助他們脫貧。

生B冇獎勵

Chilam閒時也有送禮物給靚靚,多數是保值的手錶和鑽石等,她笑謂:「佢有送過百萬鑽飾,但要我講好多年先肯送,好似唸大悲咒咁,不停向佢明示又暗示。(生BB時送甚麼給你?)佢話已經送咗個仔畀我,所以乜都無,我都費事再提。」

靚靚又笑言根據過往紀錄,心頭好最快也要等一星期才能到手,慢的話,即使每天唸經都隨時再等一個月。此外,問她將來會否把首飾贈予未來媳婦?靚靚即笑言:「都要睇下佢對我個仔好唔好,好就畀佢囉。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:nc