【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

即將簽約王祖藍 徐子珊未知畀唔畀生仔

發佈時間: 2016/05/17

徐子珊離開無綫已一段時間,昨日出席公開活動時,終於公布日內正式動筆,簽約王祖藍的公司為經理人,不過對於新合約是否訂明可否結婚生仔,子珊就戲言一日未動筆都不要講太多,怕臨時加入這條款便麻煩呢。

徐子珊昨日到灣仔會展出席中小型企業《香港星級品牌2016啟動禮》,與商務及經濟發展局局長蘇錦樑主持儀式。已離開無綫一段時間的她,昨日終於公布去向,表示已落實簽約邵氏旗下王祖藍開設的經理人公司,稍後就會動筆簽約。

昨日出席的活動,雖然是之前已接洽的,但是新公司已開始派助手給她,又安排車輛接送,令子珊相當感動。當問到合約會否訂明不能結婚生仔?她笑言:「無講明唔可以結婚喎,乜依家啲合約真係會咁寫嘅咩?不過都未簽,費事加呢個條款落去,都係唔好講住。」

登台賣身上首飾

另外,子珊又提到即將創辦的珠寶生意,主要銷售自家設計首飾,她不諱言可以趁機跟現場的商家互相交流。她透露母親節期間,到美國大西洋城登台,期間發生一件趣事。她表示:「我經常佩戴自己首飾出嚟順便Sell下,點知慶功時,有位男士話想畀驚喜太太,叫我賣條手鏈畀佢,於是我賣咗畀佢,嗰位男士仲立刻為太太戴上,成件事好Sweet、好驚喜,我亦無諗過登台賺錢又做到生意。」不過,她正籌辦的首飾網站因為有少少阻滯,預計七月才可以正式運作。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:鄧俊明