【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為湊愛女 湯盈盈考慮短休兼造人

發佈時間: 2016/05/09

昨天是母親節,《八時入席》眾演員齊齊到商場出席「康乃馨活動」,跟全港媽咪共度母親節。有女萬事足的湯盈盈表示計劃拍完處境劇後,會休息一段時間專心湊女,並考慮生第三胎。

湯盈盈拍照時捧着一束花,更興奮表示:「老公(錢嘉樂)唔會送給我㗎,印象中只送過一次花,總之唔多過五次,我連佢張附屬卡都冇呀,因為我仲係Working Mother,通常自己買完嘢叫佢畀錢。」

盈盈大女Alyssa剛好三歲,細女Kassidy亦已七個月大,為了不會錯過她們成長階段,盈盈說:「其實湊女係幾困身,但又唔捨得離開佢哋,有次返屋企,工人姐姐話細女已經試企,我錯過咗。有次細女舉高雙手要我抱,好感動,點知第二日見到裝修工人又叫人抱,原來個個都抱得,哈哈!」問盈盈是否想追多個仔?她坦言仔女無所謂,老公也會配合,因此她不排除休息計劃造人。目前她開始緊張為大女搵學校,她現就讀傳統學校,礙於盈盈中文程度有限,長遠計可能安排她入讀國際學校。

祥仔自爆情史

祥仔的太太和兒子昨日都有到場,他表示做完活動後就回家BBQ,問到送甚麼禮物給太太?祥仔笑言:「唔會特登買嘢畀老婆,平日見到鍾意就買。」祥仔還得戚表示,當年是太太追他的,所以多年來都沒有買太多禮物給太太。祥仔又笑謂婚前拍過一、兩次拖,囝囝亦屬於深閨型,因此沒有追女秘訣教給他。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:鄧俊明