【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

潮流興格鬥真人騷 李錦聯:安德尊唔夠我打

發佈時間: 2016/05/06

麥長青(麥包)、李錦聯、盧覓雪及鄭丹瑞昨日現身將軍澳電視城,與主持人許紹雄、梁烈唯錄影清談節目《男人食堂》,原定嘉賓之一的安德尊(大王)未有現身。他是否刻意避席呢?李錦聯即笑言:「佢真係靠唔住!」

節目錄影前,一眾嘉賓和兩位主持人大合照,曾經與李錦聯盛傳不和的安德尊卻未見現身,記者問到大王是否故意甩底?《都市閒情》大廚李錦聯笑說:「睇嚟就似囉,到依家仲未出現,真係靠唔住!」

近日有網民討論無綫如果製作格鬥真人騷節目,提議搵安德尊與李錦聯這對「鬥氣孖寶」對戰,李錦聯聞言後一口拒絕:「我無興趣!佢(大王)亦完全唔夠我打,我打硬佢!」

麥包計劃出兒歌碟

另外,今集節目討論「中年危機」,麥包認為年紀大沒有問題,心態反而更重要。他解釋:「我冇中年危機,因為你覺得自己老就老,你覺得自己仲好跑得,你就好跑得。其實係取決於心態,即使我體力不及以前,身體會比後生時退化,但都要keep住呢個諗法。」

麥包又表示拍完處境劇《愛.回家》後仍未有新劇,趁這段時間開始寫劇本,他苦笑謂:「都無寫嘢七至八年,可能係寫古仔或者故事大綱。(主動出擊寫劇本?)做人不嬲都唔應該喺度等,我近排仲搵咗音樂人伍樂城,想出番隻兒歌碟。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏