【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

許廷鏗唔敢做男神

發佈時間: 2016/05/06

鄭欣宜最近推出新歌《女神》大獲好評,直接被網民封為新一代「女神」。欣宜好友許廷鏗(Alfred)亦認同,不過他自己對「男神」稱號就愧不敢當,揚言要先減肥20磅才考慮。

許廷鏗最近為內地劇《瑯琊榜》唱主題曲,昨日到商台宣傳,他透露年底將推出大碟,並表示:「其實習慣每年都係年底出碟,可能係風水運。(方便頒獎禮爭獎?)唔係,本身鍾意冬天做宣傳,可以着厚啲衫。」

撑欣宜努力

欣宜新歌《女神》爆紅,Alfred會否考慮唱一首《男神》?他笑謂:「呢個名唔係個個食得起,欣宜係女神就絕對認同,我唱《男神》嘅話,真係唔覺得會吸引到人去聽喎。(搶欣宜女神地位。)唔好搞呢啲嘢。」

Alfred又自爆欣宜努力,那首新歌由他見證誕生,原本欣宜更是搵他寫歌,但最後請來藍奕邦作曲。許廷鏗又稱:「所以見到呢首歌咁成功,我都自覺係一分子㗎。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:nc