【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

梁詠琪:囡囡鍾意賴床似足我

發佈時間: 2016/05/06

本周日是一年一度的母親節,圈中不少靚媽早已計劃與家中小寶貝慶祝,同樣誕下混血靚B的梁詠琪(Gigi)、Ana R.、周汶錡與Jesscia C.,為本報細說為人母親的苦與樂。

榮升母親已一年多的Gigi,計劃母親節當天與女兒祈淑菲(Sofia)、母親及外婆四代同堂在家中食飯慶祝,她笑言:「已經估到老公會送花畀我,我都會買紮花送畀媽咪同婆婆,我哋都習慣用花代表心意。」

Gigi表示被女兒需要的感覺愈來愈強。「佢眼瞓或肚餓就會搵我,乜都想畀我睇,睇住佢一日一日咁學嘢,真係好開心。」過去一年,最令她難忘的是餵哺母乳的十個月,Gigi說:「當時冇晒自己嘅自由同時間,但又覺得好開心,為佢付出呢件事好值得。」提到Sofia跟自己哪裏最相似?Gigi笑說:「個女好鍾意賴床,呢方面同我好似,腳大就似老公,同埋佢好鍾意笑,都似我哋兩個。」

Ana R.為湊女匿廁所爆喊

名模Ana R.去年11月誕下愛女Maya,五個多月大的Maya手長腳長,遺傳Ana的模特兒身形。「囡囡生得高又多頭髮,大家都以為佢已經一歲大。」提到湊女辛酸,Ana坦言幾乎犧牲一切。「試過忙到一星期冇洗頭,時間全部畀晒屋企同囡囡。」

最初她照顧BB尚未上手,加上旁人有太多意見,令Ana一度壓力爆煲。「即使你唔識嘅人都批判你,我起初又唔明BB做咩成日喊,曾經獨自匿喺廁所狂喊,所以我好敬重每位為子女犧牲嘅媽媽。」幸好Ana得到媽媽教路,學懂有壓力時一定要識「唞氣」,「當覺得唔開心或壓力大,記得深深呼吸一下,會舒服好多。」

Jessica C.女兒Tessa好大食

Jessica C.今年三月為安志杰誕下女兒Tessa,目前身在美國湊B的JC,將會一家三口首次慶祝母親節。JC指囡囡胃口實在太好,幾乎每隔一、兩小時就要餵哺母乳,雖然她感覺困身又吃力,但仍相當享受這種幸福的辛勞。

周汶錡送「樓」畀Jacques

周汶錡(Kathy)愛子雷棨宇(Jacques)是中法混血兒,十個月大的他已成為圈中年紀最細的小鮮肉男神。Kathy指兒子太活躍,自己一定要睇到實,「佢開始識爬,我唔小心睇漏一眼,佢就喺床仔跣落地撞親,搞到送咗層『樓』(瘤)畀佢!好心痛,真係一秒都唔可以失策。」

她笑言第一次以媽咪身份慶祝母親節,感覺新鮮,「我會同老公食飯,可能多份禮物收。」又透露想為Jacques多添一個弟妹,「仔女冇所謂,如果生仔,兩兄弟可以打下交。」

撰文:倪小珊、李潔盈

編輯:黃寶恩

設計:nc