【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

北上拍戲分開1個月 杏兒爆老公有怨言

發佈時間: 2016/05/04

胡杏兒和老公李乘德(Phil)歡度蜜月歸來不久,隨即重新投入工作,兩人在聚少離多下,Phil亦忍不住似要說誨氣話。杏兒為了安撫老公,承諾完成新片後放長假,更默認趁機造人。

胡杏兒昨日出席彩甲油發布會,身穿火紅色連身裙的她一臉幸福,但她在活動後要趕飛往蘇州拍喜劇新片《我為車狂》。

杏兒表示要一個月後才返港,問到老公會否前往探班?她估計拍攝到中段可能會,又自爆老公已開始有點唔捨得:「佢會講『快啲煮埋餐飯畀我食啦』、『攬多一次啦,唔知幾時可以再攬住你』呢類說話,搞到我都好唔捨得,所以拍完呢部戲會放一個長假。(趁機造人?)唔知㗎。」

過去生活枯燥

此外,鄧健泓日前在ViuTV節目《晚吹-總有一隻喺左近》上大爆當年在TVB試過被導演出賣,對方已離職,杏兒聞言後表示:「印象中我未同呢位(所形容)導演合作過,雖然我唔知講緊邊個,我都想八卦下。(會否考慮上節目爆料?)唔會啦,我都無嘢爆,過去在TVB嘅生活真係好枯燥,總之嗰時好忙碌,但係愉快嘅。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏