【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

安仔鍾意女人有肉地 Sammi決心增磅

發佈時間: 2016/05/03

經常在跑步徑出現的鄭秀文(Sammi),昨日以代言人身份出席銅鑼灣adidas旗艦店開幕。向來「瘦底」的她亦自覺身形薄如紙,是時候操fit自己。Sammi更大爆連老公許志安都想她增肥少少。

鄭秀文主張勤做運動保持健康,她更即場示範踢腿動作,其後又開玩笑說:「想練到有番啲綫條,着窄身裙嘅時候,pat pat啲肉會隆起來。其實我已略有成績,不過上圍細係天生,以前覺得肥少少,我就會去減磅。」Sammi直言老公許志安出到聲希望她肥少少,男人的角度始終認為女人有少少肉地先好睇。

她又表示,少食多餐更能達到健康效果,會多吃糙米和藜麥,希望有少許肌肉,不再予人弱不禁風的感覺:「咁多年來我都建立咗瘦嘅形象,以為瘦先好睇,點知瘦到紙咁薄,依家做咗健身衣服代言人,希望健康啲。」至於近日阮兆祥惡搞扮Sammi,連她本人都覺得好笑,大讚祥仔的神韻好似。

讚黎明處事態度一流

此外,Sammi前晚去睇黎明演唱會,她盛讚氣氛好好,同時亦欣賞黎明在取消第一晚演出的處事態度。她謂:「我在台下睇真係好high,終於明白Fans睇自己個騷點解會咁high,有好多共同回憶返晒嚟。(有冇興趣搞戶外騷?)我好大汗,加上換衫、除絲襪有難度。」

礙於戶外演出的噪音問題,有關方面限制在11時前要完騷,對歌手而言會否無癮?Sammi認為一般在2小時15分鐘完成最理想:「三個鐘太長,好難消化。我覺得最緊要精采,唔係時間長短。(無咗帳篷做唔到4D效果?)我想自己個身形4D先喎,哈哈!」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏