【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

3場個唱大功告成 林峯完騷最想飲汽水

發佈時間: 2016/05/03

林峯在紅館舉行一連三場的《Heart Attack演唱會2016》前晚尾場,在Encore部分,他有感而發表示近年在音樂上沉澱過,很想在事業上有更多新突破,更多謝大家等了他幾年才再開騷。

林峯完騷後出席慶功宴,被問到網上流出他疑似撞傷頭部的片段,他重申並沒有受傷,當時的確是有一下急促降落鐵閘聲,不過之後繼續又唱又跳。林峯表示演唱會結束後,希望可以食得豐富些,因減磅期間只食兩、三種食物,反而開騷前可以食薯仔,他笑言目前最想飲汽水。問到會否Keep住身形?他說:「食嘢會放縱少少,但都會盡量食得健康啲。」

取消凌空表演感可惜

問到尾場何以沒有凌空吊起?林峯坦言感到可惜:「原本安排咗好多動作,但因為第一日有技術上嘅問題令到摩打燒咗,又搶修唔到,唔係想畀人睇到有幾危險同有幾難。其實都係個創舉嚟嘅,同山頂嘅朋友係最近距離接觸。」

此外,他又表示正考慮做巡迴演出,但因為開戲同劇都要去到年底,加上正在斟洽更大的項目,要是做巡唱就想將整個舞台搬到其他地方,可能要一年時間,身形都要Keep足一年。

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏