【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

前夫黎明個唱突取消 樂基兒:相信佢有plan畀觀眾

發佈時間: 2016/04/29

黎明(Leon)一連八場中環海濱演唱會,昨晚原定是第一場騷,想不到竟出師不利,因場地未能符合消防條例,頭場被迫宣告取消。前妻樂基兒昨晚在活動上表示,對Leon投以信心一票,認為他自會有後備方案給予購票樂迷。

樂基兒表示今日會前往度假,所以不會欣賞前夫黎明的演唱會。談到昨晚個唱突遭腰斬,她說:「唔知道,製作方面唔清楚,相信佢會有plan畀番啲觀眾。(黎明有請你睇騷?)唔答。」

舒淇戥粉絲失望

至於Leon另一舊愛舒淇昨晚出席時裝活動時,聽到Leon頭場個唱取消的消息,也表現驚訝:「吓,好彩呢度冇取消。」她自言不打算欣賞Leon個唱,又反問記者取消原因,當得悉個唱未獲食環署批准時,她說:「吓,咁都得?粉絲一定好失望,如果有機會我都會問候Leon。」同場的黎明旗下藝人馬天佑自言不擔心老闆:「我本來睇30號嗰場。黎生反應好快,相信能完全解決。」

撰文:Steven

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明

採訪:Iris、Pat