【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

譚玉瑛爆伊健當年掛住追女仔

發佈時間: 2016/04/29

鄭伊健、譚玉瑛是當年兒童節目《430穿梭機》的主持,自從伊健轉投戲劇組後,已甚少與譚玉瑛姐姐合作。昨日兩人獲邀出席遊戲節宣傳活動,伊健笑言:「歡迎大家睇《430穿梭機》嘅Live!」譚玉瑛姐姐取笑他是否講遲了幾十年?

譚玉瑛多年來都是小朋友心目中的大姐姐,亦是一眾兒童節目主持眼中的大師姐,伊健在她面前亦肅然起敬。譚玉瑛爆他當年掛住追女仔,隨後大會安排夾公仔環節,伊健本想禮讓譚玉瑛,竟被她喝道:「我叫你夾先呀!」嚇得伊健乖乖準備,還幫譚玉瑛夾中禮物。

伊健與TVB仍有約

兩人受訪時,問伊健是否以前都是這樣被呼喝?伊健說:「佢係大師姐嚟嘛!」譚玉瑛姐姐則笑言:「係佢哋讓我啫,所以縱容到我咁囉!」伊健立刻賣口乖,讚對方記性好,每次看稿都過目不忘,不少跟她合作過的主持都被她「救」了多次,他笑謂:「就係因為咁我自卑,咪轉去做演員囉!其實肥仔Wilson(錢國偉)都好驚佢㗎!」

對打機沒甚興趣的譚玉瑛姐姐,會否不喜歡接收朋友邀請玩網上遊戲?她說:「咁又唔會unfriend佢哋,不過我會唔理佢!今次之後我會試玩,伊健同我講,佢阿媽都有玩,咁我可能都要玩下。」伊健愛打機已經出晒名,他說現在很多網上攻略,不用向他請教,不過他都會做測試。

此外,問伊健與無綫是否還有合約?他表示:「呢啲嘢真係好奇怪,原本壟斷嗰單嘢,我哋贏咗所以冇咗約,依家佢哋又贏番,合約又恢復,總之好嘅嘢我就拍,唔理咩電視台。」

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏