【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

森美否認減價搶Job

發佈時間: 2016/04/29

森美在司儀界中是首屈一指的「金牌司儀」,但日前有傳他與另一位司儀林盛斌(阿Bob)爭工作而減價,前晚森美在錄影時否認其事,更拒絕減價搲撈。

森美前晚與陳敏之、王君馨、狄易達及胡渭康等為節目《Sunday好戲王》進行錄影,由於節目收視理想,所以節目會添食十集,森美笑言:「如果可以請晒咁多屆視帝、視后上來玩兩集特別版就好,玩鬥快喊。」

目標參演棟篤笑

提到有指他減價與阿Bob爭司儀工作,森美否認說:「司儀工作年年都咁上下,冇多冇少,司儀價係咁,我哋叫百家買百貨,阿Bob都有問過我,我話冇咁嘅事。」隨後又自爆:「阿Bob之前見到我成日都話想以我做目標,希望去到我個價,報道出街後係多咗人搵我,但係問我係咪減價,我話唔係,好少減價。」不過森美表示經濟轉差,他會增加工作量維持收入,更可能會參演棟篤笑或歌唱表演。

至於王君馨則透露節目中會與胡渭康慢動作打拳及大講四字成語,卻難倒在外國長大的她,「綵排講四字成語時真係啞口無言,練泰拳時腳又抽筋,好慘!」

撰文:倪小珊

編輯:林梓添、陳禮恒

設計:梁政敏