【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

當年覺得家姐被搶 翠如同祖兒講數

發佈時間: 2016/04/26

黃翠如爸爸的建築公司上市後,翠如BB升呢做富家女,連帶屋企人亦成為傳媒焦點。有報道指翠如家姐與容祖兒是童年好友,翠如曾覺得祖兒搶走了家姐,她試過與祖兒講數。翠如昨日坦言知錯,強調關係亦早已破冰。

黃翠如昨天在銅鑼灣出席護膚品牌旗艦店開幕活動,見她心情不錯,似乎未受近日負面新聞影響。提到祖兒小時候搶走家姐,翠如BB笑了出來:「其實佢(祖兒)同我家姐由細玩到大,當時我叫佢去球場講數,我哋冇動手,只係鬧交,我叫佢唔好同我家姐出街,都幾霸道。」她澄清並不是與祖兒積怨:「一直以來佢好錫我家姐,所以講數之後已經畀家姐『抦』,我好快知道自己唔啱。其實家姐同祖兒、王祖藍都好熟,因為在同一個屋邨長大。」

重申唔識股市

翠如爸爸黃永華的公司上市,股價大上大落,被形容是明星股。翠如曾在訪問中表示內疚益了炒家,問她可擔心明星效應影響股價?翠如續稱:「我冇咁大影響力,怕影響到家人唔好意思,所以唔想講咁多,自己完全唔識,亦冇興趣買,我冇資格去評論。(怕連累股民輸錢?)第一日已講咗我唔了解,唔會因為我而買。」

男友蕭正楠同樣不懂股票,翠如透露他亦沒有買,至於該股近日波動較大,她苦笑謂:「財經版記者話唔係罕見嘅事,同我分析過,但我聽唔明,都係放棄去了解。」

此外,金剛和陳蕊蕊宣布分手,曾跟金剛合作過的翠如不予評論,只說:「希望每個人開心、健康同平安。(覺得可惜嗎?)兩個人之間嘅事,第三者好難去comment,關係從來是好難理解。」她和蕭正楠又會否常為小事嗌交?翠如坦言男友通常很遷就她,加上兩人的反應都慢,所以沒有嘈交。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏