【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

激瘦21磅 林峯笑稱內褲過鬆唔啱着

發佈時間: 2016/04/22

林峯將於月底在紅館舉行《HEART ATTACK LF LIVE IN HK》演唱會,連日來積極排舞練歌,他同時進行地獄式減磅。前晚,林峯見傳媒時明顯消瘦許多,他笑言全部內褲都不合身,要重新買過。

可以用激瘦來形容林峯目前的身形,他表示最重時曾達160磅,近日再上磅已跌到139磅。他不諱言近廿年來未試過咁輕,三個月成功減掉21磅。他甚至說全部內褲都不合身,要買過一批新的。

林峯表示:「到時演唱會運動量仲會再大啲,(擔心操到上癮?)又唔會,我咁鍾意食嘢,就算演唱會完咗都會keep住呢個身形,因為真係好搏命先練到返嚟,唔捨得畀自己脹番。」

閉關不忘探女友

問到女友吳千語可曾摸過他的胸肌?林峯笑言:「你要問佢,呢排我都閉緊關。(千語BB都唔見?)都有嘅,放狗囉。(女友讚身形正「手感」好?)都有鼓勵嘅,我所有身邊人,好似爹哋媽咪見到我,就話瘦咗要食多啲嘢,怕我上台唔夠力唱。但我叫佢哋放心,因為keep住做運動好健康。」

練出成果會否考慮在台上裸露body騷肌?他強調:「要着褲嘅,始終個人Style唔同,我又冇乜練下身。」他又表示最初操練時,因食量減少令血糖降低,難免起身見頭暈,經過三個月適應期,現在已經無問題。

撰文:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明