【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張家瑩狂擦鞋油 恨拍無綫劇

發佈時間: 2016/04/22

隨着亞視在4月1日已熄機,一眾前亞視藝員變成失業大軍,較幸運的蔡國威、袁文傑等獲無綫邀見工,前亞姐張家瑩則仍未有公司斟洽,不過她憑着靚靚身材,獲邀出任健美品牌代言人,她更賣口乖讚無綫是最強電視台,未知會否成功搲撈呢?

張家瑩昨日以一身性感打扮,為代言的健美內衣出席活動,舊同事蔡國威則擔任活動司儀。家瑩自爆獲六位數字酬勞擔任兩年代言,她於活動上大方曬34D上圍及纖腰,受訪時又大讚代言產品改善了身形,看起來更fit。

提到威仔早前去了無綫見工,張家瑩聞言後表示:「我知呀,希望佢哋成功,(ViuTV有冇搵你?)無呀,不過都係想拍TVB劇,佢哋係依家最強嘅電視台。」她坦言渴望去無綫拍劇。有指近年無綫製作的劇集被取笑是「膠劇」,她笑言:「搵我拍就唔膠㗎啦,我會好好學習。」

威仔唔介意扮棋

此外,昨日威仔再到勞工處遞交文件,申請破欠基金。一度有傳無綫高層嫌他不夠靚仔,如今終於有眉目,他透露與無綫見面的進度不錯,問他希望哪方面發展?他笑謂:「做乜都無所謂,(如果好似吳業坤咁扮棋呢?)扮棋扮到佢咁紅,我又無所謂呀!」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏