【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃金時段搶收視 鄭則士黃光亮過氣大佬放笑彈

發佈時間: 2016/04/22

「我冇做大佬好耐喇!」這句對白聽得多,可惜人在江湖、身不由己,即使退下火綫,依然「有手尾跟」。新劇《火線下的江湖大佬》中,過氣江湖大佬鄭則士(Ken哥)重遇剛出獄、勢要東山再起的黃光亮,擦出爆笑新火花。

無綫臨時調動《火線》提前出街,皆因此劇是影帝Ken哥繼三年前《造王者》後的新作,自然有睇頭。

監製梁材遠笑言等足Ken哥三年,直至對方有檔期才開拍,但等待絕對值得。「Ken哥喺劇中同老婆陳煒開咗小食店,過住幸福生活,唔想重返舊路;黃光亮坐咗20年監,放監後想重出江湖,可惜已經同時代脫節,就算搵番以前嘅四大打手,都變晒老弱殘兵。兩位大佬今次係首度合作,係非常難得嘅組合。」

陳煒首次擔正

Ken哥在劇中協助眷戀昔日風光的黃光亮重新適應社會,過程笑中有淚。監製說:「亮哥喺劇中堅持着住20年前做大佬時嘅衫,又發覺以前搵開嘅按摩師『孖八』,依家已經變阿婆。Ken哥仲帶黃光亮去上水見識走水貨,畀人用拖篋碌到腳!」

首次做女主角的陳煒,劇中不但是Ken哥的現任妻子,更是黃光亮坐監前的女友,令Ken哥幾乎背負「勾義嫂」之名,他們的「忘年三角戀」笑位十足,令人期待。

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:鄧俊明