【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《29+1》演單身中女 周秀娜誠徵男友

發佈時間: 2016/04/19

回復單身多年的周秀娜,感情生活一直只聞樓梯響,娜姐昨日出席新片《29+1》開鏡儀式,鑑於其角色是個30歲的單身中女,一直渴望嘗戀愛滋味,娜姐坦言同樣恨拍拖,更歡迎任何單身男士主動追求。

彭秀慧獨腳戲舞台劇《29+1》即將搬上銀幕,周秀娜、鄭欣宜及BabyJohn等昨日在銅鑼灣出席新片開鏡禮,娜姐和欣宜不時細聲講大聲笑,老友鬼鬼,原來戲中兩人卻甚少對手戲。欣宜表示:「我哋都係飾演步向30歲嘅女仔,但心態上各有不同。」欣宜與BabyJohn飾演情侶,令到單身女主角對愛情可謂心癢癢,娜姐解釋:「我拍呢場戲喺海邊喊足兩日,就係覺得同欣宜有好大對比,好想搵個男仔拍拖。」

欣宜連環做婚禮姊妹

剛好30歲的娜姐剖白戀愛心態:「未到30歲就開始驚,始終覺得年齡上有轉變,但去到呢個年紀又無乜嘢。(係咪想搵結婚對象?)都係㗎,想搵一個了解自己嘅人。」

欣宜亦希望另一半懂得關心自己,又可以令自己開心,她表示:「做呢行要令人開心,所以都想身邊有一個咁樣嘅人。」問她們「這個人」是否仍未出現?兩人齊聲表示:「我單身㗎!歡迎任何男士追求。」她們又自爆身邊有不少同齡的朋友已經結婚,甚至已是幾個孩子的媽媽,欣宜苦笑謂,今年要做三次姊妹,見到朋友幸福,自己都不期然萌起結婚的念頭。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明