【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

小鳳姐急call20個匿裙底小孩

發佈時間: 2016/04/21

徐小鳳將於暑假7月28日至8月2日在紅館舉行演唱會,小鳳姐的歌衫向來好靚,昨天記者會上她聲稱件衫好casual,點知一出場依然令全場「嘩!」聲四起,繼而她又再爆發笑彈,還踢爆鄭秀文和許志安sweet的一面。

記者會上,一眾後輩如楊千嬅、容祖兒、鄭秀文(Sammi)、梁漢文(Edmond)、Twins等預早拍片段向小鳳姐問問題。Edmond對小鳳姐的招牌波點傘裙最感興趣,還大膽問前輩的睡衣、內衣是否也是波點圖案?小鳳姐隨即解開疑團:「係冇嘅!波點只在台上着。」但佢話考慮個唱重演小朋友躲裙底跑出來的經典一幕。

考慮迷你裙登場

Sammi的問題更大膽:「小鳳姐有冇拍拖?好耐冇發市喎!趁青春攞番戀愛感覺。」怎料小鳳姐踢爆近日見到Sammi和老公許志安好sweet一齊去買粥,覺得很感動,不過小鳳姐談到感情生活,就笑謂:「其實我從未斷過拍拖,拖友係我啲歌迷。」

其後受訪時,小鳳姐表示有意聯絡當年個唱躲在她裙底約廿名小朋友重現舞台:「依家呼籲緊,希望啲人唔好亂認,要帶埋佢哋媽咪嚟,都廿幾年前嘅事。」又指考慮有勁歌熱舞環節,更稱可穿迷你裙騷長腿。平時說話風趣的她,有提議加插棟篤笑環節,小鳳姐謙稱:「真係好笑咩?平時我用來自娛引自己笑咋。」問邀請哪些嘉賓上台?她說想請林子祥,但擔心他早睡,她笑笑口謂:「一開場佢就出場,唱完咪返屋企瞓囉。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏