【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被重提當年秘婚 阿Sa:我已改邪歸正

發佈時間: 2016/04/14

蔡卓妍(阿Sa)前晚出席新戲《GOOD TAKE!》首映禮,她擔演其中一個單元《嚇鬼》,故事又驚又笑。近日盛傳阿Sa有新歡,她照例否認,並問大家有冇好男仔介紹,認真鬼馬!

有報道指阿Sa疑似拍拖,密會印尼餐廳太子爺蔣翹帆,阿Sa前晚重申:「唔係呀,我仲係單身,大家唔好係咁問我嘅感情世界,有就直接介紹畀我,寫我冇用㗎。」她又謂有認識新朋友,不過暫時未有發展空間。

承諾公開真•戀情

問她是否已準備好迎接新一段戀情?她表示不知道,反正仍未遇到對象。蔣翹帆是否由朋友介紹而認識?阿Sa稱:「識咗好耐啦。(係咪鍾意有上進心嘅男仔?冇樓都唔緊要?)我不嬲唔睇呢啲嘢。」另提到早前傳她與車行太子爺鄭子邦有發展機會,阿Sa不滿表示:「好多都係流嘅,鄭子邦係我同學,中三就識,識咗廿年啦,總之有戀情到時就會講。」

猶記得當年阿Sa與鄭中基拍拖時一直沒有公開,到被揭發秘婚時,兩人才宣布已離婚,事件轟動娛樂圈。問她有新戀情會何時公開,她續說:「結婚咪公開囉。(結咗婚先講?)我改邪歸正好耐啦,五年前改咗啦,仲抽秤我!」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏