最愛飲罰酒

發佈時間: 2016/04/12

最愛飲罰酒

2天前

從來認為,藐人、踩人、負評人是最容易又最不負責任的所為,嘰哩呱啦地齋鬧一餐,型喎,然後完。盡量提醒自己少做、避免做。誰知上星期竟然因為L'OCCITANE白皇后成日騷擾人的「失德」行為,而撰文批評一番,毫無建設性;事後一直耿耿於懷,話晒見佢咁多次,始終有感情……

幸好有市場界特約情緒疏導專家何姑娘,喝着白桃特飲,共同研究一番。結論是,網上廣告日播夜播不是重點,強迫收看足本也ok,只要弄得有創意、有心思一些,就值得欣賞,而非煩厭。例如同一個廣告,最重要的頭五秒可以有幾個版本嗎?既然用得王苑之,開場對白可以不同呀:「又見面了,陪我行多次花園好嗎?」「我今日改咗髮型,留意到嗎?」「我同白皇后一陣都要追劇,唔會阻你好耐。」

最後,估中有幾多個版本,仲可以送產品試用裝呀!

Awareness要高,但Liking指數也不能少,有趣又charm的白皇后,見多幾面也沒所謂。

3年前

Creative Solution實在太重要。

每星期一早上9時正,公司小組例會。往往臨時收到這類短訊:「塞車呀,遲20分鐘。」甚至「今早唔舒服,不要等我。」對於永遠準時出席的同事們,太不公平,也欠尊重;白等期間,憤怒在會議室中燃燒!「咁大個人仲要鬧嗎?」「改10點開會,情況會改善嗎?」

M忽發奇想,交出絕世好蹺:Champagne Punishment!凡遲到者、理由欠充分證據而缺席者,一律罰香檳一支!從此,不準時出席率幾近0%!就算有人遲到,大家都只有拍掌歡呼而非怨憤不滿。「3、2、1!夠鐘!9時01分!!多謝同事P!」年終結算,一次過請晒全公司暢飲「罰酒」,換個玩法,壞事變好事。Cheers!

(本欄逢周二刊登)

撰文: Esther Wong TBWA\HK 行政創意總監 廣告天下 純粹些牙
欄名: @實時生活