【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

祖兒《歌手4》包尾 劉浩龍唔信有黑幕

發佈時間: 2016/04/11

容祖兒參加內地騷《我是歌手4》鎩羽而歸,男友劉浩龍(師兄)雖沒有到場打氣,不過當晚已在instagram留言安慰,師兄透露祖兒失落比賽一刻確是不開心,不過對於有傳賽果有黑幕,他表示不可信。

劉浩龍昨日舉行新碟Pop concert,經理人黃柏高(Paco)也現身撑場。師兄在活動上獻唱多首歌曲,又與粉絲玩遊戲,令現場氣氛高漲。

相隔四年再出新碟,師兄對昨日表現得緊張,更刻意減掉十幾磅見歌迷。他表示:「其實最緊張反而係Paco出現,喺佢面前唱Live,點都會多幾分努力。」

至於談到女友祖兒失落《我是歌手4》歌王寶座,師兄表示:「本身同祖兒都很少喺社交平台有互動,甚至講關於工作嘅事。」又問到會否計劃陪祖兒出外散心?師兄表示他們都忙於工作,暫時未有計劃去旅行。當提到有很多粉絲替祖兒感不值,師兄表示明白粉絲都很愛錫祖兒。那祖兒可有不開心?他說:「嗰一刻有少少啦。(覺得有黑幕?)唔相信有,表演嚟啫,去到都賺咗,佢同我都賺咗,可以睇到佢點樣去做好。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:鄧俊明