【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

內地男心口紋阿佘肖像 佘詩曼估佢太愛釘姐

發佈時間: 2016/08/10

佘詩曼、張家輝、古天樂、吳鎮宇及韓國女星Clara Lee等,前晚出席電影《使徒行者》首映禮,身為女主角的阿佘雖然以露肩喱士裙上陣,但性感程度仍敵不過穿黑色Deep V吊帶裙的Clara。

《使徒行者》一班演員日前忙於在內地宣傳,阿佘表示每日謝票走訪六、七間戲院,發生不少難忘事。她說:「有個男粉絲展露上身,心口印上我嘅肖像紋身,不過佢未入戲院已經被人拉走,所以我冇機會見到佢,只係從微博見到佢貼咗張相,我諗個紋身只係印水紙,可能佢太愛釘姐。(以前可有遇過狂迷?)見過熱情粉絲,但無話傷害過我。」

無綫重播《使》劇反應不錯,有傳想開拍續集,阿佘聞言表示不清楚,但由於她跟林峯已離巢,豈不是未能齊腳?阿佘不諱言:「如果原班人馬會好啲,觀眾鍾意咁樣。(邊個可取代你同林峯?)唔知,諗唔到。(冇你邊個演釘姐?)咁個個都做到,冇嘢係唔得嘅。」

Clara沒受「限韓令」影響

韓星Clara性感打扮撼贏阿佘,她謙稱:「唔好咁講。」有傳內地即將實施「限韓令」,她直言這個部分有點敏感,不知如何表達,但現時主要參與一個韓國美容節目,而且早前亦有份到北京參與《使徒行者》宣傳,她暫時沒有受限制波及。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏