【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《城寨》收視衝破31點 摸袁偉豪胸定欣:好奇妙

發佈時間: 2016/08/11

無綫劇集《城寨英雄》播映了個多星期,前晚一集平均收視29.1點,最高31.3點,是劇集播出以來最佳成績,衝破200萬觀眾收看。昨天劇中演員出席宣傳活動,齊齊期望收視繼續上升。

胡定欣和袁偉豪在劇中飾演情侶,觀眾十分受落,提到上周日播出的一集,袁偉豪用手在定欣胸口猛揼,他表示拍攝時有點尷尬,定欣則笑言:「揼完的確有啲得着!」事後受訪時,定欣笑言:「沒有諗過呢個shot令觀眾有咁大反應,為咗遷就鏡頭,都拍咗兩日呀,咪就係捱咗兩日畀佢哋揼囉!兩位男士(陳展鵬、袁偉豪)好錫我,我盡頂,佢哋都好專業,希望收視繼續上升,畀佢哋揼都值得。(有冇尷尬?)唔會,為咗效果啫。」

在旁的袁偉豪認為信任和溝通好重要,定欣笑言都有抽袁偉豪水,前晚那場戲摸勻他全身,包括雙手摸胸,反而擔心他的fans唔鍾意。至於會否怕袁偉豪女友岑杏賢不高興?定欣大讚杏賢大方不介意,她又笑言:「啲男演員成日唔着衫,好多女士流晒口水,其實羨慕多過妒忌。我未試過咁樣摸男人個胸,仲要咁立體,兩隻手摸住男人個胸感覺好奇妙!」

定欣被蹂躪最辛苦

問到袁偉豪和陳展鵬一齊揼定欣胸口會否尷尬?他直言定欣被兩個男人蹂躪才最辛苦。對於收視成績佳,袁偉豪感到高興,又指監製文偉鴻會將得意鏡頭cap圖,在片尾播出讓大家笑笑。他希望收視達35點,去到40點更佳。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:Herbert