【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

胡杏兒提「黃宗澤」即落閘

發佈時間: 2016/08/12

日本卡通動畫《櫻桃小丸子:來自意大利的少年》前晚在港舉行首映禮,有份配音的胡杏兒和台灣男星汪東城(大東)齊齊現身。杏兒講小丸子就停不到口,不過聽到舊愛黃宗澤就立刻落閘。

杏兒說為卡通動畫配音是新嘗試,她說:「要扮小朋友聲覺得有難度,因為角色比較斯文、女仔少少。」杏兒更笑言表現獲專業配音員認同感到高興。

提到舊愛黃宗澤近日與澳門賭廳揸弗人Twin姐傳緋聞,杏兒表示:「有記者問過我,不過冇留意新聞,唔回應啦,以後都唔好問我,祝福佢。(怕老公介意?)唔關事,都陳年往事,大家唔好問我啦。(拍拖時見過佢所講嘅契家姐?)咁耐歷史就唔提喇。」

大東廣東話配音感吃力

另外,提到好姊妹胡定欣最近甩拖,杏兒醒目避談,還大讚定欣主演的新劇《城寨英雄》收視及口碑俱佳。記者再問到杏兒可有跟定欣談感情事?她說:「大家係成年人,唔啱分手都好正常,大家做番朋友,希望定欣快啲搵到另一半。(搵你哭訴?)冇。(約你去英國療情傷?)唔係,咁啱啫,我去英國探奶奶,佢哋又咁啱喺英國。」

在片中為主角意大利少年配音的大東,上台即以廣東話打招呼:「我是來自意大利的少年!」今次大東全以廣東話配音,他坦言有點吃力。他說:「大家不要看我廣東話現在這麼爛,其實錄音時下了不少苦功,希望大家用心欣賞,好歹我也是廣東人,用母語(爸爸是廣東人)完成這份工作覺得心滿意足。」他表示平日爸爸都是講普通話,今次他的廣東話是跟工作人員逐隻字學的。

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:李明