【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

一街老友記……講鬼故

發佈時間: 2016/08/12

農曆七月鬼節又到,藝人經常出外工作,不時親身經歷或聽聞靈異故事,今次找來他們分享自家恐怖鬼故,實行又要驚,又要睇。

阿嬌:女鬼伏窗邊

入行冇耐嗰陣,我有次坐保母車出發,為「鬼王」雷宇揚嘅電台節目做嘉賓,當日係紅雨,我見到車外竟然有溪錢飛來飛去,司機仲突然扭軚,嚇到我!後來到咗目的地,司機講當時佢見到有長髮女鬼伏喺車窗邊,所以佢先扭軚想揈開對方,仲發現架車有疑似指甲劃過嘅痕迹!

王浩信:死都聽鬼故

我聽過最恐怖嘅,係有次一班朋友去長洲玩,夜晚喺度假屋熄晒燈,圍埋一個圈講鬼故。其中一個人本來滔滔不絕,但佢點咗支煙後,就成晚都唔再出聲。第二日成班人坐船離開,佢先講番原來當佢撻着打火機嗰一刻,發現左右兩邊,有兩個唔識嘅人頭伸埋嚟,要一齊聽鬼故……

滕麗名:嘩鬼咬大髀

有年我去日本拍旅遊節目,夜晚同女同事喺酒店一間房瞓,我瞓瞓下發現被鬼壓,我好辛苦掙扎先郁到,即刻叫隔籬床個女同事,但佢好驚咁大叫:「我乜都睇唔到!」第二朝我發現我大髀多咗個牙印……直到依家,嗰位女同事都唔肯講佢當晚見到啲咩。

歐陽震華:鬼阻你開大

有次我返公司開朝早06,諗住走上兩層比較少人嘅廁所辦大事,一坐低就聽到廁格敲門聲,開頭以為係清潔阿姐,但諗諗下發覺阿姐如果敲門,會喺男廁門外敲,而且咁早成層樓都冇人……嚇到我咩都縮番入去,即刻衝門跑樓梯離開!

呂慧儀:細路鬼攞糖

逢星期日,兒童節目先會開廠拍攝,有次我見個女同事氣色好差,問佢係咪唔舒服,點知佢話因為請人食糖出事。原來佢有日拎咗啲糖返廠請大家食,現場一個有陰陽眼嘅同事,見到佢啲糖引咗好多細路鬼跟住佢,所以先搞到精神咁差。

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:Simon