【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

霆鋒唔講王菲點慶生

發佈時間: 2016/08/15

王菲在剛過去的8月8日度過47歲生日,她與最疼愛的兩個女兒早前就去布吉慶祝。不過她在網上發布的相中,卻欠男友謝霆鋒,霆鋒亦拒答是否身在現場。

謝霆鋒與劉青雲前晚出席新片《驚心破》首映,霆鋒女友王菲8月8日生日,有網友指王菲與兩女到泰國布吉島度假慶祝,不過照片中卻不見他,霆鋒被問有否為阿菲下廚煮生日大餐?他說:「唔講呢啲。(最近有冇去度假?有冇去布吉?)冇。」霆鋒堅持封口不提阿菲,但回答時一直保持笑笑口。

拍笑片難過跳樓

談到在電影中,霆鋒和青雲有多場戲需要一Take過完成,絕對考演技,對此霆鋒表示:「唔得嘅我都會要求導演再嚟,不過今次劇情好,台前幕後又專業,都幾順,加上今次都唔算好多動作戲。」不能一展身手?他說《驚》片屬於不同類型的電影,扮演警察角色跟以往有別。問到會否考慮與青雲合作拍搞笑片?霆鋒笑言比在40樓跳下來更難,他說:「始終要帶動別人情緒,由平靜到大笑係好困難,我真係唔好笑呀。」

青雲就讚霆鋒成熟了,至於霆鋒的演技是否同樣成熟了?他謙稱沒有資格去評論別人的演技,導演要求盡量一Take完成,令他也有點緊張,甚至質疑自己的演出。被問到有否與霆鋒交流廚藝心得?青雲直言:「我都唔識煮嘢食。(你有去街市買餸!)我鍾意行街市,知道啲嘢賣緊咩價錢,同埋想知道個世界依家係點啫!」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏