【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

35場劇終 黃子華堅稱《前度》無Part 2

發佈時間: 2016/08/16

黃子華與陳法拉主演的舞台劇《前度》共演出35場,前晚圓滿落幕;舞台劇順利完成,兩位主角亦繼續各有各忙,子華火速還廣告債,而法拉則返美國修讀未完成的學業。

舞台劇《前度》前晚最後一場演出,不過在謝幕時全場觀眾仍依依不捨,完騷後,台前幕後更拉隊到銅鑼灣宵夜慶功。

子華在騷後被問到舞台劇演出是否順利時,他幽默地說:「我都用咗洪荒之力!中間病咗三日。(食禁藥?)係呀,所以唔踩得單車、唔做得運動囉。」說罷也忍不住大笑。

法拉:酬金夠交學費

另外,法拉被問到之後有何計劃?她表示會在港多留一個星期拍廣告,然後再返美國繼續學業。「最快聖誕返嚟。要搵食,所以幾日都返。(無綫搵你拍劇?)好似搵經理人傾過,不過我唔可以接時間太長嘅工作。」法拉表示今次返港演出舞台劇當做暑期工,這筆錢足夠她繳交餘下的學費,笑言:「多謝老闆!」

問到法拉下次還想與子華有哪方面的合作?她說:「之前都合作過電影,希望再有機會啦。(舞台劇唔會有part 2?)唔會啦,今次嘅檔期安排得好好。」子華同樣表示二人時間難遷就,所以也不考慮作巡迴演出。

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏