【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

前乒乓港隊 陳展鵬收徒請食波餅

發佈時間: 2016/08/19

里約奧運正進行得如火如荼,曾是港隊乒乓球運動員的陳展鵬,前晚出席上水廣場舉行的活動,不忘大騷球技,贏得全場掌聲。

陳展鵬接受訪問時表示,玩遊戲時勾起昔日做運動員的許多回憶,更說目前仍會抽空教人打乒乓球。「我淨係教好熟嘅朋友。(會否教粉絲?)可以諗下,打乒乓球可以Keep Fit,令成個人都靈活,又可以出好多汗。以前我在乒乓球隊時,爸爸反而唔鍾意我打波,依家退役後佢又想我打番。」被問到有否教過靚女學生?他笑說:「抹晒汗囉。(有冇學生故意親近你?)冇,好規矩。個個學生上堂掛住望我,就會食波餅。」

唔怕同胡定欣傳緋聞

此外,提到他主演的《城寨英雄》深受歡迎,展鵬承認工作量的確多了,今個月底便要到加拿大登台。《城寨》監製文偉鴻早前表示,為他和胡定欣於重頭劇《同盟》度身打造角色,展鵬表示很期待,那他可擔心與剛回復單身的定欣傳緋聞?展鵬笑謂:「唔驚,定欣咁靚、咁好、又咁完美,同佢傳緋聞益晒我。」

撰文:Pauline

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:K