【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

閃嫁8億富商 9月底補辦婚宴 陳少霞想請劉德華去飲

發佈時間: 2016/08/19

無綫前藝員陳少霞日前低調閃嫁中港「法拉利之父」、現年59歲的八億富商李文輝(Richard),新婚的陳少霞昨日首度現身,透露下月尾補辦婚宴,並有意邀請恩師劉德華出席分享喜悅。

手戴巨型鑽戒的陳少霞,昨日一身貴氣打扮接受黎燕珊主持的《往事‧並不如煙之情書》訪問,暢談新婚生活及婚禮安排,不過在傳媒多番追問下,陳少霞才透露下月廿九日假馬會設婚宴,她表示:「唔會大搞,只係同親友食餐飯,而且婚宴交晒畀老公打點,我唔係太清楚。」問她會否請劉德華去飲?陳少霞表示:「佢好忙喎,成日周圍拍戲,唔知佢有冇時間,不過佢一定會戥我開心,你哋幫我通知佢啦,我都會通知佢。」

大爆老公浪漫求婚

她透露跟老公拍拖大半年,是透過教會姊妹黎曉靈撮合的。提到老公對她一見鍾情,陳少霞甜笑表示:「我對佢印象都好好,都有感動的地方。」她又大讚老公為人細心、善良、感性又愛主:「同佢外表好唔配合。」問到求婚細節,陳少霞自爆被老公直接邀請上婚前輔導:「我揀伴侶要基督徒,佢話不如上婚前輔導,我答佢『好,上囉』!」被問到會否再生B?她則表示順其自然:「睇主畀唔畀,有呢啲好恩典!」

撰文:倪小珊

編輯:黃寶恩

設計:K