【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

祖兒母愛氾濫 師兄未計劃造人

發佈時間: 2016/08/22

劉浩龍(師兄)、鄧麗欣(Stephy)及崔碧珈等藝人,昨早冒雨到中環海濱長廊出席「街馬」起步禮,但因天雨關係,師兄無奈要放棄跑五公里賽事。

劉浩龍深夜睇奧運,小睡過後昨日晨早就開工。容祖兒日前探望朱薰及BB女,並上載可愛照片,祖兒被指母愛氾濫,師兄聞言笑說:「我同梁浸浸(鄭希怡女兒)影相都開心啦,不過我哋未有(生B)計劃。(你鍾意小朋友?)鍾意,朋友啲仔女都會自己嚟搵我(玩)。」

祖兒日前在內地演出時,有粉絲舉牌寫上「沒有胸掛念你」,平胸論惹來話題,師兄謂:「有睇過新聞,搞笑性質,粉絲都係支持佢,否則唔會舉牌啦。」

Stephy做女版張家輝

鄧麗欣擔任起步禮嘉賓,她透露近日運動量增加,打排球外,還要為電影練習空手道、拳擊訓練,她笑言連色狼都唔怕。未來會否轉型做打女?Stephy表示:「趁仲有氣力都想試下,可能大家見我打排球知我都有郁動,搵多咗我拍動作戲。」她又透露稍後拍新戲:「杜汶澤要我做女版張家輝,最少操到四嚿腹肌,依家只得一嚿,不過距離十月開戲仲有時間。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏