【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

屯門$54獨當一麵 配足料豬雜

發佈時間: 2016/08/23

從前的屯門,猶如西北荒蕪地,時代巨輪運轉下,新商場及西鐵的出現,令昔日偏遠地區變得繁榮,更有不同食店進駐,當中包括獨特「豬料理」,又有由法國藍帶廚師煮理的甜品;亦有談咖啡、談人生,招徠奮鬥同路人的咖啡店,各有特色。

1. $34皇牌豬扒麵 豬大王

「豬大王」進駐屯門約三年,老闆黎先生從事粉麵生意十多年,曾在元朗開小食店,由於住屯門十幾年,令他決定再開食店,並紥根屯門。「做生不如做熟,我決定做番粉麵,再諗下新噱頭,做好幾樣嘢,貴精不貴多,吸引街坊客。但講到做生意,喺屯門區真係幾難做,屯門雖然地方大,但唔同屋邨分得好散,只可做到熟客,再口耳相傳,生意先至Keep到。」

店名「豬大王」,顧名思義專食「豬料理」,最馳名是「皇牌豬扒麵」,因認識相熟豬販令食材品質有保證,豬扒每天早上自家醃,即叫即做,客人需靜候等待才會吃到熱辣靚豬扒,加上黎生處理生麵恰到好處,麵質爽滑,配合起來味道一流。

豬大王

地址:屯門青山公路青翠徑多寶大廈地下38號舖

電話:9081 6670

2. $52 Creme Brulee班戟 班戟館

「班戟館」新開業短短一個月,老闆娘Karman從事科技行業十多年,一次機緣巧合認識從法國藍帶學成歸來的阿Jim,二人一拍即合,與另一位朋友合作開這間法式甜品店。Karman說:「我做IT近15年,以前做成一單十幾萬嘅生意,只係覺得好辛苦,滿足感唔大。年紀大咗想轉變,同阿Jim理念相近,試下創業!」為甚麼選屯門呢?「我哋覺得好多人誤解法式甜品,而我同阿Jim都希望將傳統法式嘅Crêpe與Pancake味道,帶畀客人,甚至將它們變得更平民化。而屯門呢個地方好有生命力,不斷有改變,客人嘅接受能力又好高,經常發生好多意想不到嘅事。」

阿Jim插嘴說:「試過有次深夜幾個男人衝入嚟,原來係起鐵路嘅工程師,其中一位外國人見到Crêpe,即刻食一個仲要外賣。有時仲有機場地勤約埋一齊嚟,好開心好感動。」

班戟館

地址:屯門井財街9號地下20B號舖

電話:5185 6114

3. $48初戀特飲 海圖

「海圖」咖啡店,不但談咖啡,亦談夢想與人生。老闆海源之前從事營業員,後來往澳洲工作假期,被當地「Work hard、play hard」的精神深深感染,回到香港,希望將這種精神帶給更多香港人。

他說:「在澳洲工作真係改變咗我好多,返到香港,發現屯門已經無一個Hea嘅地方,同埋自己由小到大都喺屯門生活,所以想喺呢區開咖啡店。」小店位置較隱秘,並不容易找到,但對於店舖宣傳,海源卻另有辦法。他會定期在「海圖」的facebook專頁,打上自己的奮鬥故事,吸引一班志同道合的客人,客人更漸漸成為朋友。

海源表示:「曾經有客人同我講,睇咗我嘅故事,感覺好溫暖,好激勵。然後我回應佢,因為大家每日都喺度奮鬥緊,我Share自己嘅故事,就係想令人覺得行理想之路,並不孤單。」咖啡店內,除了可發掘不同故事,食物與飲品亦絕不馬虎,例如近期推出的「初戀」,大玩戀愛味道,初戀青澀但有甜味,回憶總是美好;夏天時呷一口「初戀」,冰凍感直達全身,讓人憶起往事,幾重滋味在心頭。

海圖

地址:屯門虹橋青柏徑6號鹿苑16號舖

電話:3563 6601

撰文:唐蔚霖

攝影︰梁細權

編輯:余運慶、余敏

插畫:Human Ip

設計︰招潤洪