【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

君馨9月飛加國探望嘉欣BB

發佈時間: 2016/08/24

鍾嘉欣在溫哥華誕B,她在香港的好友都紛紛祝賀。昨晚《城寨英雄》舉行晚宴,嘉欣的好姊妹王君馨說:「嘉欣未同我哋講,如果佢生咗會替佢開心,佢真係好鍾意家庭同小朋友㗎,仲話要生夠四個。」君馨表示一班姊妹有個group chat,平日會閒聊,但最近未聽聞嘉欣有新消息,相信若她生了的話,應該仍很疲倦,無暇跟她們聯絡,王馨笑言:「嘉欣仔女都鍾意,我仲話自己小朋友一定要教得好,其他小朋友就可以縱壞,如果BB同媽咪傾唔掂可以搵我。(會飛溫哥華探她?)嘉欣結婚後未見過佢,九月中拍完劇都想去探佢,我會買禮物畀佢。」

至於嘉欣舊愛伍允龍則表示一定會恭喜她,問到最近可有主動聯絡她?伍允龍表示:「無呀,呢段時間畀佢休息下。我哋有聯絡,但唔算好密。」他又謂見到適合禮物會買給她的BB。

曾被傳力追嘉欣不遂的陳展鵬,對嘉欣生B一事,他強調:「佢係我一個合作嘅老拍檔。」對於未公開BB性別,陳展鵬認為神秘一點也好,暫時不騷擾她,讓她開心享受湊B樂趣。