【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

紅磡開餐 $36Fusion點心拼盤

發佈時間: 2016/09/01

紅磡從前是天然海灣,填海後形成今日地勢,黃埔的「大船」更是標誌性建築。區內有眾多美食熱點,愛中式美食?可到創意小店嘗Fusion點心;喜歡歎平靚正海鮮?必嘉街有好選擇;想試美式熱狗?小區同樣找到。今個星期,一於到這裏展開你的美食之旅。

1. $16櫻花蝦粉果 一粒米點心專門店

「一粒米點心專門店」落戶區內近一年,老闆梁先生表示因為店舖供應飯麵類及點心,本想將店舖命名為「飯桶」,後來想過「沒有米、哪有飯」,「一粒米」由此而生。梁先生與哥哥合作開設兩間分店,惟紅磡店才可「坐低飲杯茶、歎個包」。

梁先生做點心師傅十多年,他說:「從前打工,腦海有好多新想法同構思,但由於始終係打工,有好多嘢唔容許自己發揮,所以最後我同阿哥一齊開舖,至可以發揮創意。」

要數這裏的創意點心,必選將中式點心技巧混合日式材料的中日fusion款式,特別是「櫻花蝦粉果」,皮薄餡靚,自家搓皮,一開蒸籠,賣相十分粉嫩誘人,吃一口,日式櫻花蝦夠清香,可謂色香味俱全。

一粒米點心專門店

地址:紅磡黃埔街24號地下D號舖

電話:2468 1980

2. $98極品龍蝦海鮮湯 Seafood Stand

「Seafood Stand」顧名思義主打海鮮,老闆Larry認為紅磡從前是個天然海灣,而且紅磡與海有着「等號」關係。他未入行前,從事iBanking,因為愛旅遊,吃盡不同地方海鮮美食,後來轉型為海鮮批發,機緣巧合下決定自己開店,將靚海鮮帶給客人。

Seafood Stand三間分店各有特色,Larry說:「廚藝本身屬藝術嘅一種,廚師們亦是人而非機器,唔想扼殺佢哋嘅天份及才能。所以在供應七成固定菜式嘅同時,容許各廚師們再以三成空間創作自己嘅菜式。因此每間分店都有啲特色菜,希望客人去唔同嘅分店,都會有驚喜。」

縱使已開了三間分店,創業路看似平坦,但中途亦經歷小挫折,就是曾被自己僱員抄襲菜式後自立門戶,事情發生後,員工士氣極低落,因多年來的創作竟被剽竊盜用。現時大家已收拾心情,並將菜式製作的保密工夫盡量做好。

說到創意菜式,推介新推的「極品龍蝦海鮮湯」,以新鮮龍蝦熬湯,味道十分香濃,而全隻小龍蝦如「霸王」坐在湯中。加上湯中有不同海鮮,好比一頓小型海鮮小拼盤,帶來視覺、味覺、嗅覺的三重享受。

Seafood Stand

地址:紅磡必嘉街聯盛大廈鴻運閣地下13號舖

電話:2968 0606

3. $51超級黑松露森林 ICONIC H特色熱狗店

「ICONIC H特色熱狗店」在紅磡開業近兩年,提起當初創業,原來都是因為愛吃。老闆Karena說:「我哋一眾Partner都好鍾意食熱狗,但發現香港嘅熱狗淨係得香腸加醬汁,無乜特色,所以我哋希望將新口味嘅熱狗帶畀客人。」

問到店名由來,Karena笑說︰「之前自己做過好多份工,公司名都係由『I』字行頭,希望延續『I』字公司嘅傳統,而『H』指Hot Dog意思,有標誌性的熱狗,同埋我哋都有遠大嘅夢想,希望將來會出現其他Iconic「B」(Beverage)或者「P」(Pizza),帶來更加多新感覺、新意思。」

店內推出的熱狗甚有心思,取材更是非一般。特別是「超級黑松露森林」,烘得熱辣辣的熱狗包,包着厚厚的黑松露煎滑蛋,傳來濃濃黑松露香,再配上來自德國的煙熏腸,一啖熱狗入口,多種層次,豐富惹味。好味熱狗,還要配上特色飲料「菠蘿啤」。啤酒來自德國,沒有酒精,但啤酒味甚濃,倒入粒粒新鮮菠蘿肉,香甜可口。

ICONIC H特色熱狗店

地址:紅磡必嘉街97號黃埔唐樓C座106A舖

電話:5595 5981

撰文:唐蔚霖

攝影:林良明

插畫:Human Ip

編輯:余運慶、余敏

設計:大雄