【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

加盟英皇 李克勤轉會費夠養全家

發佈時間: 2016/09/01

早前盛傳容祖兒牽頭,拉攏李克勤加盟英皇,昨日英皇隆重其事宣布克勤簽約五年。在記招上,克勤就以踢了英超多年,都想試下轉會到西甲踢波,比喻離開共事30年的藝能及環球(前身寶麗金)。克勤直言依依不捨,但同時亦期待未來在事業上的突破。

克勤昨日由樂團演奏經典歌引領登場,隨即他演繹加盟英皇後首隻新歌《一個都不能少》。今次克勤轉會,得到不少圈中好友送上祝福,包括劉德華、鄭秀文及周慧敏等等。

阿倫唔方便拍片祝賀

之後克勤接受訪問,談到離開合作多年的環球時表示:「我唔係一個鍾意轉嚟轉去、走嚟走去嘅藝人,喺(經理人公司)藝能30年,環球都超過20年,做一個咁嘅決定,要考慮嘅因素好多,所以第一個問就係校長(譚詠麟),佢同老竇係冇分別,記得嗰日同佢踢波,踢波之前就問佢,佢打個突,諗咗30秒,佢就同我講藝人係海鮮價,如果今日你有另一支球隊請你轉會而又畀到呢個價,你走啦!」克勤直言阿倫這樣回覆令他很愕然,畢竟阿倫也是藝能的老闆。克勤坦言回家後不斷細想,明白阿倫是以朋友、爸爸和家人身份去看這件事。但阿倫並沒有拍片祝賀他,寧願私底下送祝福。

到底英皇開出甚麼條件吸引他過檔?克勤直認錢是其中原因,至於數目則不便透露,他笑言:「總之夠供我兩個仔讀書啦,老婆又可以去英皇珠寶買首飾咁囉!認真講,今次能夠在唔同崗位帶畀自己挑戰,例如發展內地市場。」問到附帶條件是否成為英皇「一哥」?克勤即謙稱:「唔係,我仲係新血。」

離開環球,意味着克勤將可重拾「無綫契仔」的身份,重新亮相TVB,他透露加盟後即會亮相9月11日的港姐決賽,擔任表演嘉賓,另外也正斟洽一個類似《我是歌手》的節目,由他邀請圈中好友做嘉賓,暫定以每季形式進行。

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:Alex