【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

林峯自認反應遲鈍 任男粉絲摸胸無有怕

發佈時間: 2016/09/05

林峯粉絲一直以來雖然女性佔大多數,不過男粉絲亦有不少,昨日他出席簽唱會,就有男粉絲上台玩遊戲作狀要錫錫,令林峯也嚇了一跳。他直認曾有hehe粉絲十分熱情,可是自認反應遲鈍的他過後才知,又話不介意有hehe粉絲支持自己。

昨日簽唱會上,林峯不單表演勁歌熱舞,到活動完結後還為500名歌迷簽名。不過在第一個遊戲中,矇着眼的歌迷觸摸三位男士的手臂及胸口等身體部位,再估哪一位是林峯,當中一名男粉絲肆無忌憚在他的胸口不停摸,令台下嘩聲四起。

及後林峯宣布由該名男粉絲勝出,兩人合照時,男粉絲又作狀向林峯咀嘴,相當搞笑!事後問林峯可介意男粉絲如此親暱?他笑言:「最緊要玩得開心,亦多謝大家支持。」記者笑問他是否近年經常騷肌,所以吸引男粉絲?他笑言:「唔知。有大家支持已經好開心。(想成為基界男神?)唔介意,其實身邊都有好多唔同界別嘅朋友,最緊要喜歡我嘅音樂。」

問到林峯可試過有男士向他表白?他坦言本身比較遲鈍,更帶笑自嘲:「你哋都知我kai kai地。(有冇男粉絲摸你pat pat?)印象中又冇,放電囉,第一時間我都唔知點反應,但係又唔會驚,佢哋都好友善嘅,可能人哋電力充足呢!」

翻睇舊劇做大茄

談到近日在深夜時段重播《創世紀》,當年還是「大茄」角色的他笑言:「監製要搵個識國語嘅人扮獄卒,所以就搵咗我,我好記得同郭可盈做對手戲,(有冇睇重播?)又唔會刻意睇,也唔會唔慣睇番以前個樣,其實都係一種經歷。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:k