【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《老友記》赴台拍特輯 Bobby羅蘭大搞忘年戀

發佈時間: 2016/09/05

劇集《一屋老友記》早前收視及口碑俱佳,歐陽震華(Bobby)、羅蘭、劉江、呂慧儀、張頴康及張彥博昨晨在機場集合,一齊出發到台灣拍攝《一屋老友去旅行》特輯。

歐陽震華稱今次行程由台北到台南,再落墾丁,預計拍攝十多日。他笑言:「羅蘭姐負責滑水和攀石,我就負責陪住佢,好大責任㗎。我仲會揸電動車載羅蘭姐去買嘢,上演一幕忘年戀。」Bobby又指劉江會在民宿下廚,大家可以一嘗劉老師的手勢。

談到節目將於台慶月播出,Bobby希望向觀眾帶出孝順長者的信息,他續說:「我係負責喺羅蘭姐附近斟茶遞水。(做阿四?)冇所謂,係我嘅榮幸。」

長腳蟹首次拋低蟹籽

「長腳蟹」呂慧儀今次丟低老公同兩歲囝囝拍旅遊特輯,她表示:「未試過離開囝囝『蟹籽』半個月咁耐,我幾想攬住佢,不過佢都要獨立啲。(會否擔心老公湊唔掂?)我都同兒子講咗,叫佢包容啲,亦向老公列出要注意事項的清單。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏