【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

放棄拍阿Sa新戲 余文樂稱與片酬冇關

發佈時間: 2016/09/02

蔡卓妍(阿Sa)近日籌備新戲《原諒他77次》,獲大批好友客串支持。不過,有傳余文樂嫌片酬低已推辭做男主角,最終亦搵了樂仔「死敵」周柏豪頂替。

余文樂前晚出席品牌活動,提到阿Sa開戲,並有意搵他合作,卻有傳阿樂嫌片酬低而推掉。樂仔回應:「一直以來接洽工作從來唔會問價錢,之前有Project,我一蚊都冇收過,接job唔係以錢行先。我與公司有共識,要睇適唔適合自己,會唔會有新嘗試。」

再問他曾否接洽阿Sa的新戲?他解釋公司通常會篩選過,認為劇本及角色適合他才再跟進。不過阿樂突然想起阿Sa曾致電給他,當時對方沒有再談進度。

那麼可會主動聯絡阿Sa,向她解釋並非嫌片酬低而推戲?他續說:「唔需要解釋,大家做嘢都知道唔係為錢,就算畀好多錢我,但我做唔到個角色都唔會勉強。」

唔介意周柏豪頂上

對於現時由周柏豪頂上,阿樂覺得誰人接演都無所謂,希望部戲拍攝順利,並謂:「電影成日都會換人,可能產生其他火花也說不定。」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:李明