【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

軒仔講有味笑話 要睇阿Sa全相

發佈時間: 2016/09/06

張敬軒、Twins與許靖韻昨日出席港台廣播劇記者會,大會安排他們以盛裝出場。回復單身的蔡卓妍(阿Sa)得戚地表示,讀書時曾主動出擊追求心儀對象,且每次都成功。

活動上,軒仔「睇相佬」上身指DJ司勳可望明年結婚,阿Sa聞言即問軒仔她何時才會結婚,軒仔抵死謂:「你就要睇全相先知!」令阿Sa笑得人仰馬翻。

事後受訪時,阿Sa被問到軒仔要睇她全相,她即表示:「My pleasure!我見到佢Instagram啲post好好笑,都會send message畀佢,都唔知佢個腦諗乜!(佢成日講鹹濕笑話?)頭先都講咗好多啦!」

阿嬌未試過逼婚

談到阿嬌在廣播劇內的角色十分恨嫁,與男友拍拖多年的她,有感許多女仔拍拖一段時間都會逼男友結婚,但自己卻未試過,問到她拍拖是否總是不長久,阿嬌笑言:「咁我(年紀)都唔係好大啫!」

講到阿Sa劇中的角色比較主動,現實中的她遇到理想對象可是主動出擊?阿Sa笑言:「細個讀書會主動啲,但唔會傻豬豬咁貿貿然,梗係feel到對方都有意思先,依家唔會喇。(試過食檸檬?)咁又冇,要好有信心先會,冇理由搵架嚟丟。」在旁的阿嬌則表示自己都不敢做主動,不過阿Sa就坦言女兒家都希望有男仔向自己求婚。

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:招潤洪